فروردین

فروردین برای من،یعنی با بقیه بجنگم،به خاطر تو...
فروردین برای من،یعنی باهم،بدون چتر،اونقدر زیر بارون شدید قدم بزنیم،تا موش آب کشیده شیم...
فروردین برای من،یعنی سعی کنی با اشاره،که دیگران نفهمن،بهم بگی: "دلم برات تنگ میشه" ...
فروردین برای من،یعنی از دلتنگی برای هم،بی تاب شیم...
فروردین برای من،یعنی کنار هم بشینیم،رو کاغذ باهم حرف بزنیم...که باز بقیه نفهمن...
فروردین برای من،یعنی قشنگ ترین لباسامو بپوشم،موهامو بریزم بیرون،بیام که همو ببینیم...
فروردین برای من،یعنی صبحای سرد اول بهار،بدون لباس گرم،تو کوچه ها قدم بزنیم و من از سرما بلرزم...و هردومون از این لرزیدن خوشحال باشیم!...
فروردین برای من،یعنی "حس تاریخ" یزدانی..."کو به کو"ی چاووشی...
فروردین برای من،یعنی یه اشتباه کنم،همه نامه هات گم شه...و هیچ وقت پیدا نشه.........
فروردین...برای من،یعنی...از دست دادن تو...

 

Somebody wants you

Somebody needs you

Somebody remembers you every painful night

That somebody's me...

 

قبلا برات اینجا مینوشتم،چون میدونستم میخونی. حالا که دیگه نمیخونی،ولی من دوباره دارم اینجا برات مینویسم...یعنی باز روزای تنهاییمه...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 3 فروردين 1397 | 21:16 | نویسنده : roshanak |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.