رستاک‌...داریوش...فرامرز...

من خواب دیدم تو خیانت کردی،اما
تو توی بیداری غم چشمامو دیدی...
میبینی این جوری دارم از دست میرم...
میدونم این جوری تو رو از دست میدم...

خیانت همیشه به این معنی نیست که یه نفرو ول کنین و برین سراغ یکی دیگه. خیانت گاهی یعنی،بدون این که بهش بگین،بذارین برین...برین جایی که دیگه نتونه ببیندتون...
خواب میبینم خیانت کردی. رفتی یه جای دور و دور و دور..‌.چشمامو که باز میکنم،از همون دقیقه اول تو ذهنم میخونه:
اگه یه روز بری سفر...بری ز پیشم بی خبر...
اسیر رویاها میشم...دوباره باز تنها میشم...
به شب میگم پیشم بمونه...به باد میگم تا صبح بخونه...
بخونه از دیار یاری...چرا میری تنهام میذاری...؟...

من خواب دیدم تو خیانت کردی اما،حقیقت اینه که تو نه توی خواب،نه توی بیداری،غم چشمای منو ندیدی...دارم این روزا از همه چیزت بریده میشم...و تو هرروز دورتر میشی...فرقش با خوابم چیه..‌.فرق این دور شدن،با رفتنت تو خوابم،چیه...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 27 خرداد 1397 | 16:50 | نویسنده : roshanak |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.