کیکاووس یاکیده

بگذار در دور دست

جزیی از خیال باشم.

مثل کشتی

دور که هستم

شاعرم

پشت به خورشید

جزیی از افق!

نزدیک    شوم

من هم

فریاد دیدبانم و دکل

بادبانم و زنجیر.



نظرات شما عزیزان:

عروس دایی
ساعت10:57---10 مهر 1392
خوبی؟

سیستمم خراب بود نمیشد بیام تایید کنم

بعدم هرچی تاحالا نظر گذاشتی تایید کردم

اگه چیزی تایید نشده اصلا برام نیومده عزیزم
پاسخ:آها...باشه مرسی.


negin
ساعت14:34---7 مهر 1392
زیبا...غمگین...زیبا!
پاسخ:بی نهایت زیبا...


فرزانه
ساعت10:17---5 مهر 1392
خانوم بی معرفت یه اس بزنی هم عیبی نداره ها!نظرم که نمیزاری.خجالت بکش.میری مسافرت خوش گذشت؟
پاسخ:نظرام واست نمیان بابا!بله...خیلی خوش گذشت،جای شما خالی!


عروس دایی
ساعت16:29---4 مهر 1392
آخه 2تا منبع موثق دارم

جدیدترین خبرا دستمه
پاسخ:راست میگی...دومی رو یادم رفته بود!!! چرا بعضی از نظرای من تو وبت تایید نمیشه؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 3 مهر 1392 | 22:1 | نویسنده : roshanak |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.