آه...

    پر از آهم...آه برای همه چیز...که نه،اما برای خیلی چیزا آه توی سینه دارم...آه کشیدن از بغض کردن بهتره...بغض که می کنی تو دنیای دخترا همه جمع میشن دورت و تا فضولیشون ارضا نشه دست از پرسیدن سوالات مسخرشون برنمیدارن...تو دنیای پسرا هم همه میگن چه دختر لوسی!

    اما آه که می کشی...جز همون کسی که باید بفهمه،هیچکی متوجه حالت نمیشه...همونی که وقتی نیست آه هات عمیق تر میشن...و پی بردن به حالت سخت تر...

    نه،خیلی غمگین نیستم...میدونم تو از من غمگین تری...میدونم زخمات دردناک ترن...میدونم آه هات طولانی ترن...اما حالتو نگهدار واسه خودت...آه هاتو نگهدار واسه همون کسی که باید معنیشونو بفهمه...نه واسه من...آره من نمی فهمم...من خیلی از دردهارو نمیشناسم...سرزنشم نکن!آخه من هیچ وقت با این جور غصه ها هم خونه نبودم...با درد عشق...اشک عاشق...ضجه ی مجنون و مرگ فرهاد...

    آه...حال من فقط برای کسی قابل درکه که لحظه به لحظه...ثانیه به ثانیه منو درون خودش احساس کنه...برای توهم قابل درک نیست...عاشق دل خسته!



نظرات شما عزیزان:

kimia
ساعت15:56---30 مرداد 1392
roshi (be ghole mahdiye !) migam kho0demonim ha age kasi nashnasatet fek mikone asheghi !

in mahdi ham khili pokondet ! (mido0nam alan dari hers mikhori azizam ) bekho0r NOOSHE JONET
پاسخ:sakht dar eshtebahi!aslanam hers nakhordam... badesham kimia jun yekam matalebo ba deghat tar bekhun,man kheyli vazeh goftam k ashegh nistamo asan eshqo nemishnasam!


mehdi
ساعت0:20---25 مرداد 1392
نگین سیاستت تو حلقم. هم تعریف هم مسخره

negin
ساعت13:04---24 مرداد 1392
هه...این یارو مهدی پودرت کرد ها...! کاملا پوکیدی!خوشم اومد!!!

حالا این عاشق دلخسته کی هست؟!؟!...! طرف هرکی هس باید بدونه که زده به کاهدون!!!
پاسخ:دیوونه!اگه عاشق تو بود چی؟اون وقت زده بود به انبار هلو؟؟؟!!!


mehdi
ساعت2:11---24 مرداد 1392
اه چه مسخره
پاسخ:هه...!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 23 مرداد 1392 | 23:12 | نویسنده : roshanak |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.