دریا

      این روزها کمی تنها شده ام...شاید بشود دریا را در آسمان دید...آری،روزهاست در تلاشم...تلاش برای شنیدن صدای امواج در آسمان...

     مدت ها مانده تا پایان این تنهایی ناب ناب...حوصله ی خواب و بیدار بودن را ندارم...عیبی ندارد بگذار تا انتهای این تنهایی در خلسه فرو روم...یا به قول عزیزی:"بحر دلم را ببرد..."

      اما انگار چندان هم آسان نیست که دلم را به دریا بدهم و باخیال راحت تکان های دوست داشتنی اش را در میان امواج تماشا کنم...اشکالی ندارد؛من که به این بیداری همیشگی عادت کرده ام!

 



نظرات شما عزیزان:

kimia
ساعت14:00---17 مرداد 1392
hehe ! kal kal rah andakhtin /??? silam bbakhshid man dir khedmat residam ! mo0barak bashe ! rasi linket kardam inam khili ghashang bo0d !
پاسخ:valla ma k ba kasi kal nadarim,moshkel az khodeshune!merci...


Batgirl
ساعت0:44---16 مرداد 1392
بازم قراره با متنات دیوونه کنی مردمو؟؟؟؟؟
پاسخ:جز تو که کسی با متنای من دیوونه نمیشه!


Batgirl
ساعت0:38---16 مرداد 1392
هرچیزی که یاد داشته باشم یادت میدم به جاش توضیح بده صفحات جداگانه چه جوری کار میکنه؟؟؟؟
پاسخ:چی شده؟؟؟؟؟صفحات جداگانه چه کوفتیه؟!!!ببین من گفتم هیچی بلد نیستما!


چشم به راه
ساعت3:22---15 مرداد 1392
سلام
وبلاگ شکیلی دارید...
ممنون میشم به منم سر بزنید و نظرتون رو بگید.



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 15 مرداد 1392 | 2:46 | نویسنده : roshanak |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.