خبر...........!!!!!

سلام! خوبین؟

یه خبر دارم...داغه!یعنی اونایی که می دونن کمن!!! بالاخره،بعد از یک سال تفکر،(جدی میگم،بیشتر از یک سال روش فکر کردم!) مشورت با تمام آدمایی که کم و بیش اطلاعاتی داشتن،یا منو می شناختن...صحبت چندین و چند باره با سه تا مشاور...زیر و رو کردن تمام سایت های مربوطه...مراجعه به انواع و اقسام تست ها...و کلی کار مسخره ی دیگه!!!...من رشته انتخاب کردم!!!خندهلبخندخنده

الان میخوام اعلام کنم!

.

.

.

.

.

.

10

.

.

.

9

.

.

.

8

.

.

.

باورم نمیشه...!متعجب

.

.

.

7

.

.

.

6

.

.

.

5

.

.

.

کی باورش میشه؟!!!

.

.

.

4

.

.

.

3

.

.

.

شما فکر میکنین چیه؟! تو نظرا بگین!

.

.

.

2

.

.

.

من سکوت می کنم!

.

.

.

1

.

.

.

ریاضی!

 

 

 

 

 

 

 

خب دیگه...خودم که خیلی ذوق دارم!

حالا به سلامتی بچه های ریاضی!

.

.

.

فقط امیدوارم وسط سالم همین قدر ذوق داشته باشم!!!مردد

دعا کنین خسته و دلزده نشم؛چون بعضیا برام این پیش بینی رو کرده بودن...

باز من زیادی حرف زدم!

فعلا

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

KIMIA
ساعت1:26---25 شهريور 1392
jadi ????????? ey baba maro0 bash goftim ye 2 -3 sal miri var daste in negin adamat mikone! vali kho0demonim ha cheghadr man khabaraye ajib shenidam to in chand ro0z masalan yekish inke sepideh raf tajro0bi !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! are hamon sepidei ke ba man hamishe sare riazi va tajro0bi kal dasht ! rasi tabrik azizam ishala kho0shet biad
پاسخ:chiiiiiiiiii????????????????sepide raft tajrobi??!!!jalal khalegh...!!!!


صدف
ساعت13:47---18 شهريور 1392
اخی بالا خره ادم شدی نه؟

خب خداروشکر!!!!


پاسخ:نه بابا،اگه می رفتم انسانی آدم میشدم،اسمش روشه!خر شدم رفتم ریاضی...


sanaz
ساعت12:38---15 شهريور 1392
تبریک گلم
پاسخ:مرسی!


negin
ساعت14:59---13 شهريور 1392
من واقعا خیلی خیلیییییییییی خوشحالم که از این تردیدها و فکرکردنای خسته کننده راحت شدی!!! از ته دل امیدوارم نه فقط الان بلکه همیشه موفق باشی...و راضی...

راستی بسیار پست خوشگلیه...خیلی خوشم اومد...خیلی...
پاسخ:فقط می تونم بگم مرسی!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 13 شهريور 1392 | 13:12 | نویسنده : roshanak |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.