پاییز!

    واااااااااای....چقققققدرررررر هوا خوبه امشب!حس پاییز گرفتم عجیب!آخه چند روز بود که هوا دوباره گرم شده بود.ولی الان خیلی توپه!!!

چقدر این هوا حس خودمو بهم وارد می کنه...خودِ گذشته م...یک حس دور...اما بسیار نزدیک.نزدیک به احساسم...

حس خوبیه.دلم میخواد همیشه بمونه،ولی خب...فکر نمی کنم همیشگی باشه!

عاشق بادهای این شکلی هستم...عاشق اینم که بوی بارونو همه جا پخش می کنه...حتی حالا که مدت هاست بارون نباریده!...

همه چیزو سپردم به خدا.توصیه ی یک دوست بود...و واقعا خوبه.یه اطمینان که لبریزم می کنه از آرامش...

.

.

.

و خیلی چیزای دیگه که نمی دونم چه جوری بنویسمشون.فقط سرشارم...سرشار...



نظرات شما عزیزان:

negin
ساعت23:15---1 آبان 1392
بیا تو وبم اون نظری که درباره ی شکرگزار(!!!) گذاشته بودی رو دوباره بذار! حواسم نبود اشتباهی حذفش کردم!!!

negin
ساعت23:12---1 آبان 1392
آخه این چه آهنگیه پسر عموی تو ساخته...!

واقعا چی میشه گفت؟؟؟! آه...خدا هدایتش کنه...!پاسخ:هه!!!اصلا حال کن!آهنگ به این میگن!!!!!فامیل ما رو باش!


Batgirl
ساعت20:45---1 آبان 1392
سلام خخوپی منم دلم برات تنگیده هیییییییی!!!

مردشور این روزگارو ببرن
پاسخ:من خیلی خوبم...چقدر جات خالیه!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 29 مهر 1392 | 22:41 | نویسنده : roshanak |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.