دیوونه!

دلم برات تنگ شده دیوونه!...دیووووووووووونه.........

دیووووووووووووووووووونه.....................................

من فردا می بینمت.دست توهم نیست؛حالا ببین...

من فردا می بینمت!



نظرات شما عزیزان:

فرزانه
ساعت10:39---12 دی 1392
چشم ودلم روشن.بعدشم توچرا به این دوتا بدبخت گیر دادی ولشون کن بچه زدن نداره
پاسخ:گیر واسه چی بابا؟من صلاحشونو میخوام!چه عجب شما یه سر زدین...


Zeinab.N
ساعت19:15---25 آذر 1392
نمیدونستم انقد انتظار دیدنمو میکشی!

)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
پاسخ:شرره؟؟!!!


KIMIA
ساعت14:25---13 آذر 1392
to motmaeni kho0bi ?


پاسخ:na!!!!!


عروس دایی
ساعت14:07---7 آذر 1392


عروس دایی
ساعت18:36---5 آذر 1392
تو وبم جوابتو دادم ولی فک کردم شاید نخونی

جوابم:خدا آفریده؟!

قبلا از همون نظر خصوصی استفاده میکردیم الان به دلایلی نمیشه

بعدشم عشقمه؛ اشکالی نداره که

تازشم بعدا قراره بشه دامادمون پس اصلا اشکالی نداره

اینجوری منم راحت ترم

پس بذا عشقم راحت باشه


پاسخ:هه...باشه بابا چرا می زنی؟!من غلط کردم...تو خودتو ناراحت نکن!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 25 آبان 1392 | 22:33 | نویسنده : roshanak |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.