برف...

    وقتی که برف می بارد...نمی دانم چرا کلمات از خاطرم فرار می کنند...گمان می کنم جای خوبی گیر می آورند برای ماندن؛جایی بهتر از ذهن خسته ی من...جایی شاید میان برفها...

    وقتی که برف می بارد دست می کشم از جوش و خروش.عجب آرامشی دارد رقص دانه های سپید برف!

    ساعت از گرگ و میش گذشته و هنوز گرگ و میش است این هوای برفی...

    برف زمستانی،مثل موسیقی متن بهترین فیلم دنیاست...شبیه همان نت های آرامی که زیبایی را به کمال می رسانند و گوش های برفی ات را نوازش می کنند...هر دانه ی برف روی دستانم،نوید برآورده شدن یکی از آرزوهاست...آرزوهای مشترک من و تو...آرزوهایمان مبارک!

 

 

 

 

اومدم یه دونه عکس بذارم...نشد!



نظرات شما عزیزان:

عروس دایی
ساعت8:56---22 دی 1392
میبینی ک آرزو میشه یانه
پاسخ:می بینیم!


negin
ساعت15:59---20 دی 1392
فقط و فقط میتونم بگم: آممممممم...!

...
پاسخ:شما سکوت کنی بهتره...!


عروس دایی
ساعت14:57---20 دی 1392
الان ک نمیشه دستم بهت نمیرسه ولی به وقتش از زیره زبونت میکشم که کیه مخاطبت
پاسخ:آرزو بر جوانان عیب نیست...!


صدی
ساعت12:29---20 دی 1392
بترکی!

کوفتت بشه با این مخاطب خاصت!

خو کیه؟؟

بوگو دیگه مردم از فوضولی!
پاسخ:صدی؟!الان اومدی اسمتو مخفف کنی؟!! نمیگم...بترک از فضولی!!


عروس دایی
ساعت20:59---18 دی 1392
خانومه خواهرزاده ی پدر شوهر!

عاشــــــــــــــــــــقی؟؟؟
پاسخ:عاشق؟؟؟؟!!!من و عشق؟!!!!!!!!!!!همچین یکم...یکم زیادی بهم نمیاد!نه عروس دایی عزیز...عاشق نیستم،ولی مخاطب خاصو دارم!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 18 دی 1392 | 14:36 | نویسنده : roshanak |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.